Porsche 911 facelift: 992.2 üçün performans artımı!

Porsche 911 facelift: 992.2 üçün performans dopinqi!

Tarixin ilk hibrid 911 ilə tanış olun.

Əsl avtomobil həvəskarları bir müddətdir ki, elektrik dünyasının idman avtomobillərini necə dəyişəcəyi barədə düşünürlər. Porsche "elektrik 911"-i elan edəndən bəri şübhə ilə yanaşanların olduğunu bilirik. Bəs elektrik 911 əslində necə olacaq?

Bu gün cavabımızı aldıq. Porsche mühəndisləri 992.2 seriyasında böyük bir irəliləyiş əldə etdilər. İlk addım: Sürüş. Yenilənmiş 3,0 litrlik biturbo boxer mühərrik 394 at gücü hasil edir və 0-dan 100 km/saata 4,1 saniyəyə sürətlənir (Sport Chrono paketi ilə 3,9 saniyə).

Lakin əsl yenilik 911 GTS-in hibrid versiyasıdır. Porsche, 911-in ən məşhur modellərindən biri olan GTS ailəsini elektrikləşdirdi. Yeni T-Hybrid sistemi 3,6 litrlik boxer mühərriki ilə işləyir. Elektrikli turbo mühərrikə daha sürətli reaksiya verməyə imkan verir. Bundan əlavə, yeni 8 pilləli qoşa mufta (PDK) transmissiyasına yerləşdirilən elektrik mühərriki 150 Nm fırlanma anı və 40 kVt güc təmin edir.

Batareya 12 voltluq sistem vasitəsilə 1,9 kVt/saat enerji saxlayaraq mühərrikləri enerji ilə təmin edir. GTS-in ümumi çəkisi cəmi 50 kq artaraq 1595 kq-a çatıb. Hibrid GTS 485 at gücü və 570 Nm fırlanma anı hasil edə bilər. Sistemin ümumi gücü 541 at gücü və 610 Nm fırlanma anı təşkil edir.

Dizayn böyük hava çıxıntıları və aktiv aerodinamik qanadlarla daha aqressiv görünüşə malikdir. Salonda 12,6 düymlük rəqəmsal cihazlar paneli diqqəti cəlb edir.

Almaniyada yeni 911 Carrera 128 700 avroya, hibrid 911 Carrera GTS Coupe isə 170 600 avroya satışa çıxarılacaq.

Porsche 911 facelift: 992.2 üçün performans dopinqi!

Tarixin ilk hibrid 911 ilə tanış olun.

Əsl avtomobil həvəskarları bir müddətdir ki, elektrik dünyasının idman avtomobillərini necə dəyişəcəyi barədə düşünürlər. Porsche “elektrik 911”-i elan edəndən bəri şübhə ilə yanaşanların olduğunu bilirik. Bəs elektrik 911 əslində necə olacaq?

Bu gün cavabımızı aldıq. Porsche mühəndisləri 992.2 seriyasında böyük bir irəliləyiş əldə etdilər. İlk addım: Sürüş. Yenilənmiş 3,0 litrlik biturbo boxer mühərrik 394 at gücü hasil edir və 0-dan 100 km/saata 4,1 saniyəyə sürətlənir (Sport Chrono paketi ilə 3,9 saniyə).

Lakin əsl yenilik 911 GTS-in hibrid versiyasıdır. Porsche, 911-in ən məşhur modellərindən biri olan GTS ailəsini elektrikləşdirdi. Yeni T-Hybrid sistemi 3,6 litrlik boxer mühərriki ilə işləyir. Elektrikli turbo mühərrikə daha sürətli reaksiya verməyə imkan verir. Bundan əlavə, yeni 8 pilləli qoşa mufta (PDK) transmissiyasına yerləşdirilən elektrik mühərriki 150 Nm fırlanma anı və 40 kVt güc təmin edir.

Batareya 12 voltluq sistem vasitəsilə 1,9 kVt/saat enerji saxlayaraq mühərrikləri enerji ilə təmin edir. GTS-in ümumi çəkisi cəmi 50 kq artaraq 1595 kq-a çatıb. Hibrid GTS 485 at gücü və 570 Nm fırlanma anı hasil edə bilər. Sistemin ümumi gücü 541 at gücü və 610 Nm fırlanma anı təşkil edir.

Dizayn böyük hava çıxıntıları və aktiv aerodinamik qanadlarla daha aqressiv görünüşə malikdir. Salonda 12,6 düymlük rəqəmsal cihazlar paneli diqqəti cəlb edir.

Almaniyada yeni 911 Carrera 128 700 avroya, hibrid 911 Carrera GTS Coupe isə 170 600 avroya satışa çıxarılacaq.


Xiaomi Porsche-nin Nürburqrinq rekordunu üstələdi!

McLaren-in sahibi yenidən dəyişdi

Yeni Corvette ZR1 375 km/saat sürətə çatdı!