Mercedes-Benz benzin mühərriklərinə böyük büdcə ayırır

Mercedes-Benz böyük ölçüdə daxili yanma mühərriklərinə sərmayə qoyur

Mercedes-Benz daxili yanma mühərriklərinə böyük sərmayələr qoyaraq, elektrikləşdirmə hədəflərini yenidən qiymətləndirir. Baş direktor Ola Källenius daxili yanma texnologiyasının "2030-cu illərə qədər davam edəcəyini" və benzin mühərriklərinin sərt qaydalara cavab verməsi üçün böyük investisiyalara ehtiyac olacağını söylədi. Bu il Mercedes minik avtomobilləri bölməsinə 14 milyard avro xərcləyir. Bu vəsaitlər “yüksək texnologiyalı yanma texnologiyası”, elektrikləşdirmə və rəqəmsallaşma üçün nəzərdə tutulub.

2026-cı ilə planlaşdırılan Mercedes S-Class-ın orta müddətli yenilənməsi üçün böyük investisiyalar qoyulub. “Biz yeni daxili yanma mühərriki S-Class-ın model yeniləməsinə adətən facelift üçün xərclədiyimizdən daha çox sərmayə qoymuşuq” dedi Källenius. Məqsəd adi güc aqreqatlarını “ən yüksək texnoloji səviyyədə” saxlamaqdır.

Avro 7 və Çin 7 qaydalarına və daha sərt emissiya qaydalarına görə mühərriklər daha təmiz işləməlidir. Källenius bildirib ki, gələcək mühərriklər müəyyən dərəcədə elektrik olacaq, ona görə də biz sırada daha çox hibrid görə bilərik. Elektrikli avtomobillərə keçid planlaşdırıldığı kimi getmədiyi üçün Mercedes daha diqqətli olur. Üç il əvvəl deyilirdi ki, PHEV və tam elektriklə işləyən avtomobillər 2025-ci ilə qədər illik satışların təxminən 50%-ni təşkil edəcək, lakin bunun baş verməsi ehtimalı azdır. Yenə də 2040-cı ilə qədər karbondan neytral olmaq planları davam edir.

📌 Mercedes-Benz-in daxili yanma mühərriklərinə etdiyi bu böyük investisiya haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Teqlər: #MercedesBenz #DaxiliYanmaMühərriki #SClass #Elektrifikasiya #Hibrid #TurboTrend #AvtomobilXəbərləri

Turbo Trend AZ - Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Mercedes-Benz böyük ölçüdə daxili yanma mühərriklərinə sərmayə qoyur

Mercedes-Benz daxili yanma mühərriklərinə böyük sərmayələr qoyaraq, elektrikləşdirmə hədəflərini yenidən qiymətləndirir. Baş direktor Ola Källenius daxili yanma texnologiyasının “2030-cu illərə qədər davam edəcəyini” və benzin mühərriklərinin sərt qaydalara cavab verməsi üçün böyük investisiyalara ehtiyac olacağını söylədi. Bu il Mercedes minik avtomobilləri bölməsinə 14 milyard avro xərcləyir. Bu vəsaitlər “yüksək texnologiyalı yanma texnologiyası”, elektrikləşdirmə və rəqəmsallaşma üçün nəzərdə tutulub.

2026-cı ilə planlaşdırılan Mercedes S-Class-ın orta müddətli yenilənməsi üçün böyük investisiyalar qoyulub. “Biz yeni daxili yanma mühərriki S-Class-ın model yeniləməsinə adətən facelift üçün xərclədiyimizdən daha çox sərmayə qoymuşuq” dedi Källenius. Məqsəd adi güc aqreqatlarını “ən yüksək texnoloji səviyyədə” saxlamaqdır.

Avro 7 və Çin 7 qaydalarına və daha sərt emissiya qaydalarına görə mühərriklər daha təmiz işləməlidir. Källenius bildirib ki, gələcək mühərriklər müəyyən dərəcədə elektrik olacaq, ona görə də biz sırada daha çox hibrid görə bilərik. Elektrikli avtomobillərə keçid planlaşdırıldığı kimi getmədiyi üçün Mercedes daha diqqətli olur. Üç il əvvəl deyilirdi ki, PHEV və tam elektriklə işləyən avtomobillər 2025-ci ilə qədər illik satışların təxminən 50%-ni təşkil edəcək, lakin bunun baş verməsi ehtimalı azdır. Yenə də 2040-cı ilə qədər karbondan neytral olmaq planları davam edir.

📌 Mercedes-Benz-in daxili yanma mühərriklərinə etdiyi bu böyük investisiya haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Teqlər: #MercedesBenz #DaxiliYanmaMühərriki #SClass #Elektrifikasiya #Hibrid #TurboTrend #AvtomobilXəbərləri

Turbo Trend AZ – Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

BMW XM-in satışından məmnun deyil

Mercedes-AMG One Nürburgring-Nordschleife yarışında öz dövrə rekordunu yenilədi! Maro Engel 23 sentyabr 2024-cü ildə baş tutan bu sürüşdə 6:29.09 dəqiqəlik nəticə göstərərək AMG-One-un əvvəlki rekordunu bir neçə saniyə yaxşılaşdırdı. Beləliklə, AMG-One, Nürburqrinqdə 6:30-dan aşağı olan küçə qanuni istehsal avtomobilləri arasında ilk model olmağı bacardı. Asfaltın 20°C-də və havanın 15°C-də ölçüldüyü ideal şəraitdə Engel səhər üçüncü dövrəsində bu inanılmaz vaxta nail oldu. AMG-One taxtına namizəd olan modellər arasında Aston Martin Valkyrie və McLaren W1 kimi adlar olsa da, AMG-One-un bu rekordunun hələlik təhlükə altında olacağı görünmür. Teqlər: #MercedesAMG #Nürburgring #AMGOne #Hypercar #AutomotiveNews Turbo Trend AZ - Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Mercedes-AMG One Nürburqrinq rekordunu yeniləyib

BYD 9 milyonuncu avtomobilini xəttdən çıxarıb