Araşdırmalara görə, “qutu” dizaynlı modellər piyadalar üçün daha təhlükəlidir


Yol Təhlükəsizliyi Sığorta İnstitutunun (IIHS) araşdırmasına görə, hündür və düz xətləri olan qutu formalı avtomobillər piyadalar üçün daha böyük təhlükə yaradır. IIHS 18.000 müxtəlif qəza məlumatını təhlil edərək bu nəticəyə gəlib. Tədqiqat, kapotun hündürlüyü 40 düym (101 sm) və ya daha çox olan nəqliyyat vasitələrinin aşağı, dairəvi xətləri olan avtomobillərə nisbətən 45% daha ciddi zərər verdiyini ortaya qoydu.

Xüsusilə, kapotun hündürlüyü 30-40 düym (76-101 sm) arasında olan və düz ön dizaynı olan avtomobillər piyadaların xəsarət alma riskini artırır. IIHS prezidenti David Harkey bildirir ki, bu gün piyadaların qarşılaşdığı aqressiv avtomobil dizaynları əslində daha çox zərər verir.

Yüksək kapotlu nəqliyyat vasitələrinin meylli dizaynının qəzalarda zərərə təsir etmədiyi, düz və hündür ön dizaynlı avtomobillərin isə 26% daha çox ölümə səbəb olduğu görünür. Yastı (15%-dən az maillik) kapot konstruksiyası olan avtomobillər də dizaynın xüsusiyyətlərindən asılı olmayaraq 25% daha yüksək risk daşıyır.

IIHS avtomobil istehsalçılarını avtomobillərin kapotlarını və ön barmaqlıqlarını daha çox əyri şəkildə dizayn edərək riskləri azaltmağa çağırır. Tədqiqatlar göstərir ki, hündürlüyü 35 düym (89 sm) və ya daha yüksək olan, baş nahiyəsinin zədələnməsi ehtimalı yüksək olan avtomobillər piyadalar üçün daha təhlükəlidir. David Harkey avtomobil istehsalçılarını SUV və pikap modellərinin dizaynlarını nəzərdən keçirməyə və yeni həllər istehsal etməyə təşviq edir.



Xiaomi Porsche-nin Nürburqrinq rekordunu üstələdi!

McLaren-in sahibi yenidən dəyişdi

Yeni Corvette ZR1 375 km/saat sürətə çatdı!