Elektrikli BMW-lər sürətlər qutusunun hissini simulyasiya edəcək

Elektrikli BMW-lər Transmissiya hissini simulyasiya edəcək

M şöbəsi işini tam sürətlə davam etdirir.

BMW öz elektrik avtomobillərində simulyasiya edilmiş transmissiyadan istifadə edə bilər. BMW-nin M bölməsinin rəhbəri Frank van Meel bildirib ki, batareya ilə işləyən avtomobildə mexaniki transmissiyanın işini təqlid etmək sıfır emissiyalı sürməyi daha cəlbedici edə bilər. M şöbəsi süni ötürmələr üzərində işləyir və maraqlı həllər hazırlayır.

Van Meel Hyundai-nin Ioniq 5 N-də istifadə etdiyi proqram təminatının ikili muftalı transmissiyanı imitasiya etməkdə nə qədər dəqiq olduğunu yüksək qiymətləndirdi. Hyundai bütün dişli çarxların fırlanma anı əyrilərini təkrar istehsal edərək və onları i30 N-nin turbomühərrikli dörd silindrli mühərrikinin səsi ilə birləşdirərək uğurlu sistem hazırlayıb. BMW mühəndisləri də oxşar yanaşma üzərində işləyirlər.

"Bu texnologiyalar elektrik avtomobili idarə etməyi daha emosional etmək üçün lazımdır. Səssiz elektrik avtomobili idarə edərkən emosiyaları hiss etmək çətindir", - Van Meel bildirib. BMW M-nin inkişaf meneceri Dirk Hacker də Ioniq 5 N-ni maraqlı avtomobil kimi təsvir etdi. Simulyasiya edilmiş transmissiyanın debütü 2027-ci ildə Neue Klasse platforması ilə baş tuta bilər.

📌 Elektrikli BMW-lərdə transmissiya hissi haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Tags: #BMW #ElektrikMaşınlar #NeueKlasse #BMWM #TurboTrend #AvtomobilXəbərləri

Turbo Trend AZ - Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Elektrikli BMW-lər Transmissiya hissini simulyasiya edəcək

M şöbəsi işini tam sürətlə davam etdirir.

BMW öz elektrik avtomobillərində simulyasiya edilmiş transmissiyadan istifadə edə bilər. BMW-nin M bölməsinin rəhbəri Frank van Meel bildirib ki, batareya ilə işləyən avtomobildə mexaniki transmissiyanın işini təqlid etmək sıfır emissiyalı sürməyi daha cəlbedici edə bilər. M şöbəsi süni ötürmələr üzərində işləyir və maraqlı həllər hazırlayır.

Van Meel Hyundai-nin Ioniq 5 N-də istifadə etdiyi proqram təminatının ikili muftalı transmissiyanı imitasiya etməkdə nə qədər dəqiq olduğunu yüksək qiymətləndirdi. Hyundai bütün dişli çarxların fırlanma anı əyrilərini təkrar istehsal edərək və onları i30 N-nin turbomühərrikli dörd silindrli mühərrikinin səsi ilə birləşdirərək uğurlu sistem hazırlayıb. BMW mühəndisləri də oxşar yanaşma üzərində işləyirlər.

“Bu texnologiyalar elektrik avtomobili idarə etməyi daha emosional etmək üçün lazımdır. Səssiz elektrik avtomobili idarə edərkən emosiyaları hiss etmək çətindir”, – Van Meel bildirib. BMW M-nin inkişaf meneceri Dirk Hacker də Ioniq 5 N-ni maraqlı avtomobil kimi təsvir etdi. Simulyasiya edilmiş transmissiyanın debütü 2027-ci ildə Neue Klasse platforması ilə baş tuta bilər.

📌 Elektrikli BMW-lərdə transmissiya hissi haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Tags: #BMW #ElektrikMaşınlar #NeueKlasse #BMWM #TurboTrend #AvtomobilXəbərləri

Turbo Trend AZ – Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Yeni Defender Octa

BMW X4 ilə vidalaşır

Nissan Z təsirli satış rəqəmləri əldə etdi