Lamborghini, avtomobil performansında böyük bir addım kimi təsvir edilən yeni “Active Wheel Hub” texnologiyasını təqdim etdi.
Bu sistem yol şəraitinə uyğun olaraq təkərlərin camber (əyrilik) bucağını +2,5 dərəcə ilə -5,5 dərəcə arasında dinamik şəkildə tənzimləyərək yol tutuşunu yaxşılaşdırır. Bundan əlavə, o, ön təkərlərin içəriyə və ya çölə 6,6 dərəcəyə qədər açılmasını təmin edə bilər. 48 voltluq elektrik mühərrikləri ilə işləyən bu sistem xüsusilə 400 voltluq infrastruktura malik hibrid və elektrik avtomobillərdə istifadə olunacaq.
Test nəticələrinə görə, bu texnologiyadan istifadə edən avtomobillər Nardo trekində təxminən 2,5 saniyə, Imolada 2,2 saniyə və Nürburqrinqdə 5 saniyə daha sürətli dövrə vura bilir. Hələ inkişaf mərhələsində olan bu texnologiya yaxın 12-18 ayda Lamborghini-nin yeni modellərində istifadə olunmağa başlaya bilər və bunu Huracan-ın varisi olan yeni superkar modelində də görmək mümkündür. Bu inqilabi texnologiya avtomobil dünyasında böyük həyəcan yaradır.