Lamborghini-nin yeni aktiv camber texnologiyası inqilab edəcək


Lamborghini, avtomobil performansında böyük bir addım kimi təsvir edilən yeni “Active Wheel Hub” texnologiyasını təqdim etdi.

Bu sistem yol şəraitinə uyğun olaraq təkərlərin camber (əyrilik) bucağını +2,5 dərəcə ilə -5,5 dərəcə arasında dinamik şəkildə tənzimləyərək yol tutuşunu yaxşılaşdırır. Bundan əlavə, o, ön təkərlərin içəriyə və ya çölə 6,6 dərəcəyə qədər açılmasını təmin edə bilər. 48 voltluq elektrik mühərrikləri ilə işləyən bu sistem xüsusilə 400 voltluq infrastruktura malik hibrid və elektrik avtomobillərdə istifadə olunacaq.

Test nəticələrinə görə, bu texnologiyadan istifadə edən avtomobillər Nardo trekində təxminən 2,5 saniyə, Imolada 2,2 saniyə və Nürburqrinqdə 5 saniyə daha sürətli dövrə vura bilir. Hələ inkişaf mərhələsində olan bu texnologiya yaxın 12-18 ayda Lamborghini-nin yeni modellərində istifadə olunmağa başlaya bilər və bunu Huracan-ın varisi olan yeni superkar modelində də görmək mümkündür. Bu inqilabi texnologiya avtomobil dünyasında böyük həyəcan yaradır.


BMW XM-in satışından məmnun deyil

Mercedes-AMG One Nürburgring-Nordschleife yarışında öz dövrə rekordunu yenilədi! Maro Engel 23 sentyabr 2024-cü ildə baş tutan bu sürüşdə 6:29.09 dəqiqəlik nəticə göstərərək AMG-One-un əvvəlki rekordunu bir neçə saniyə yaxşılaşdırdı. Beləliklə, AMG-One, Nürburqrinqdə 6:30-dan aşağı olan küçə qanuni istehsal avtomobilləri arasında ilk model olmağı bacardı. Asfaltın 20°C-də və havanın 15°C-də ölçüldüyü ideal şəraitdə Engel səhər üçüncü dövrəsində bu inanılmaz vaxta nail oldu. AMG-One taxtına namizəd olan modellər arasında Aston Martin Valkyrie və McLaren W1 kimi adlar olsa da, AMG-One-un bu rekordunun hələlik təhlükə altında olacağı görünmür. Teqlər: #MercedesAMG #Nürburgring #AMGOne #Hypercar #AutomotiveNews Turbo Trend AZ - Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Mercedes-AMG One Nürburqrinq rekordunu yeniləyib

BYD 9 milyonuncu avtomobilini xəttdən çıxarıb