Mercedes-Benz benzin mühərriklərinə böyük büdcə ayırır

Mercedes-Benz böyük ölçüdə daxili yanma mühərriklərinə sərmayə qoyur

Mercedes-Benz daxili yanma mühərriklərinə böyük sərmayələr qoyaraq, elektrikləşdirmə hədəflərini yenidən qiymətləndirir. Baş direktor Ola Källenius daxili yanma texnologiyasının "2030-cu illərə qədər davam edəcəyini" və benzin mühərriklərinin sərt qaydalara cavab verməsi üçün böyük investisiyalara ehtiyac olacağını söylədi. Bu il Mercedes minik avtomobilləri bölməsinə 14 milyard avro xərcləyir. Bu vəsaitlər “yüksək texnologiyalı yanma texnologiyası”, elektrikləşdirmə və rəqəmsallaşma üçün nəzərdə tutulub.

2026-cı ilə planlaşdırılan Mercedes S-Class-ın orta müddətli yenilənməsi üçün böyük investisiyalar qoyulub. “Biz yeni daxili yanma mühərriki S-Class-ın model yeniləməsinə adətən facelift üçün xərclədiyimizdən daha çox sərmayə qoymuşuq” dedi Källenius. Məqsəd adi güc aqreqatlarını “ən yüksək texnoloji səviyyədə” saxlamaqdır.

Avro 7 və Çin 7 qaydalarına və daha sərt emissiya qaydalarına görə mühərriklər daha təmiz işləməlidir. Källenius bildirib ki, gələcək mühərriklər müəyyən dərəcədə elektrik olacaq, ona görə də biz sırada daha çox hibrid görə bilərik. Elektrikli avtomobillərə keçid planlaşdırıldığı kimi getmədiyi üçün Mercedes daha diqqətli olur. Üç il əvvəl deyilirdi ki, PHEV və tam elektriklə işləyən avtomobillər 2025-ci ilə qədər illik satışların təxminən 50%-ni təşkil edəcək, lakin bunun baş verməsi ehtimalı azdır. Yenə də 2040-cı ilə qədər karbondan neytral olmaq planları davam edir.

📌 Mercedes-Benz-in daxili yanma mühərriklərinə etdiyi bu böyük investisiya haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Teqlər: #MercedesBenz #DaxiliYanmaMühərriki #SClass #Elektrifikasiya #Hibrid #TurboTrend #AvtomobilXəbərləri

Turbo Trend AZ - Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Mercedes-Benz böyük ölçüdə daxili yanma mühərriklərinə sərmayə qoyur

Mercedes-Benz daxili yanma mühərriklərinə böyük sərmayələr qoyaraq, elektrikləşdirmə hədəflərini yenidən qiymətləndirir. Baş direktor Ola Källenius daxili yanma texnologiyasının “2030-cu illərə qədər davam edəcəyini” və benzin mühərriklərinin sərt qaydalara cavab verməsi üçün böyük investisiyalara ehtiyac olacağını söylədi. Bu il Mercedes minik avtomobilləri bölməsinə 14 milyard avro xərcləyir. Bu vəsaitlər “yüksək texnologiyalı yanma texnologiyası”, elektrikləşdirmə və rəqəmsallaşma üçün nəzərdə tutulub.

2026-cı ilə planlaşdırılan Mercedes S-Class-ın orta müddətli yenilənməsi üçün böyük investisiyalar qoyulub. “Biz yeni daxili yanma mühərriki S-Class-ın model yeniləməsinə adətən facelift üçün xərclədiyimizdən daha çox sərmayə qoymuşuq” dedi Källenius. Məqsəd adi güc aqreqatlarını “ən yüksək texnoloji səviyyədə” saxlamaqdır.

Avro 7 və Çin 7 qaydalarına və daha sərt emissiya qaydalarına görə mühərriklər daha təmiz işləməlidir. Källenius bildirib ki, gələcək mühərriklər müəyyən dərəcədə elektrik olacaq, ona görə də biz sırada daha çox hibrid görə bilərik. Elektrikli avtomobillərə keçid planlaşdırıldığı kimi getmədiyi üçün Mercedes daha diqqətli olur. Üç il əvvəl deyilirdi ki, PHEV və tam elektriklə işləyən avtomobillər 2025-ci ilə qədər illik satışların təxminən 50%-ni təşkil edəcək, lakin bunun baş verməsi ehtimalı azdır. Yenə də 2040-cı ilə qədər karbondan neytral olmaq planları davam edir.

📌 Mercedes-Benz-in daxili yanma mühərriklərinə etdiyi bu böyük investisiya haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Teqlər: #MercedesBenz #DaxiliYanmaMühərriki #SClass #Elektrifikasiya #Hibrid #TurboTrend #AvtomobilXəbərləri

Turbo Trend AZ – Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Yeni Defender Octa

BMW X4 ilə vidalaşır

Nissan Z təsirli satış rəqəmləri əldə etdi