Mercedes elektrik G-Class model EQG-də tapılan “G döngəsi” funksiyasını nümayiş etdirdi. Bu xüsusiyyət avtomobilin mərkəzini dəyişmədən dönməsinə imkan verir və elektrik mühərriklərinin hər təkəri müxtəlif intensivlik və istiqamətdə güclə təmin etmək qabiliyyəti sayəsində mümkün olur. Mercedes bu texnologiyanı maraqlı şəkildə Las-Veqasda keçirilən CES sərgisində nümayiş etdirdi, EQG prototipləri sinxron G-dönüşünü həyata keçirdi.
EQG-nin kamuflyajı onun G-Class-ın tanış dizaynına yaxın olduğunu göstərir. Avtomobil EV mərkəzli platformada istehsal edilib və altında karbon kevlar komponent panelləri var. Ön asqı yeniləndi və arxa asqı batareyanın çəkisinə uyğun olaraq gücləndirildi.
Hər təkərdə ayrı elektrik mühərrikləri olacaq EQG-nin ümumi güc çıxışının təxminən 670 at gücü olacağı gözlənilir. Opsiyalı silikon anod texnologiyası ilə istehsal edilən litium-ion batareyası ilə təchiz edilən avtomobil, ölçüsünə və gücünə baxmayaraq, 483 km-dən çox məsafə qət edəcək. EQG, Mercedes-in elektrikli avtomobil bazarında iddiasını gücləndirən əhəmiyyətli bir model olmağa namizəd kimi görünür.