Porsche deyir ki, “saxtakarlıq” elektrik avtomobillərinə təsir edəcək

Porsche "Saxta" sürət dəyişdirmələrinin elektrikli avtomobillərə zərər verə biləcəyini düşünür
Elektrikli avtomobillər həyatımıza daxil olmağa davam edərkən, mexaniki transmissiyalı avtomobillərin sayı sürətlə azalır. Hyundai kimi brendlər bu keçidi hamarlaşdırmaq üçün müxtəlif texnologiyalar inkişaf etdirirlər. Məsələn, Hyundai tərəfindən Ioniq 5 N modelində təqdim edilən "N e-Shift" sistemi sürücülərə 8 pilləli qoşa muftalı transmissiya hissi yaşatmaq məqsədi daşıyır.

Bununla belə, Porsche belə “saxta” sürət dəyişdirmələrinin elektriklə işləyən avtomobillərə zərər verə biləcəyi qənaətindədir. Porsche-nin test pilotu Lars Kern Avstraliyanın Drive komandasına müsahibəsində brendin bu cür texnologiyaları diqqətlə izlədiyini və “köhnə üsullardan” istifadənin elektrik mühərriklərinin potensialını məhdudlaşdıracağını bildirib.

"Biz Hyundai Ioniq 5 N-ni sınaqdan keçirdik və qərara gəldik ki, bu yanaşma bizim üçün uyğun deyil. Biz elektrik avtomobilləri daxili yanma mühərriki kimi hiss etdirməyə çalışmırıq. Bizim üçün önəmli olan avtomobillərimizin bütün potensialını ortaya çıxarmaqdır", - Kern dedi.

Porsche-nin bu qərarı brendin yüksək performanslı modellərinin təklif etdiyi sürücülük təcrübəsinə mənfi təsir göstərmək istəmədiyinə əsaslanır. Güman edilir ki, Taycan Turbo GT kimi güclü və sürətli bir modeldə dişliləri dəyişməyə çalışmaq sürücülük həzzini azalda bilər.

📌 Porsche-nin bu fikri haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Teqlər: #Porsche #ElectricCars #Taycan #AutomotiveNews
Turbo Trend AZ - Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Porsche “Saxta” sürət dəyişdirmələrinin elektrikli avtomobillərə zərər verə biləcəyini düşünür
Elektrikli avtomobillər həyatımıza daxil olmağa davam edərkən, mexaniki transmissiyalı avtomobillərin sayı sürətlə azalır. Hyundai kimi brendlər bu keçidi hamarlaşdırmaq üçün müxtəlif texnologiyalar inkişaf etdirirlər. Məsələn, Hyundai tərəfindən Ioniq 5 N modelində təqdim edilən “N e-Shift” sistemi sürücülərə 8 pilləli qoşa muftalı transmissiya hissi yaşatmaq məqsədi daşıyır.

Bununla belə, Porsche belə “saxta” sürət dəyişdirmələrinin elektriklə işləyən avtomobillərə zərər verə biləcəyi qənaətindədir. Porsche-nin test pilotu Lars Kern Avstraliyanın Drive komandasına müsahibəsində brendin bu cür texnologiyaları diqqətlə izlədiyini və “köhnə üsullardan” istifadənin elektrik mühərriklərinin potensialını məhdudlaşdıracağını bildirib.

“Biz Hyundai Ioniq 5 N-ni sınaqdan keçirdik və qərara gəldik ki, bu yanaşma bizim üçün uyğun deyil. Biz elektrik avtomobilləri daxili yanma mühərriki kimi hiss etdirməyə çalışmırıq. Bizim üçün önəmli olan avtomobillərimizin bütün potensialını ortaya çıxarmaqdır”, – Kern dedi.

Porsche-nin bu qərarı brendin yüksək performanslı modellərinin təklif etdiyi sürücülük təcrübəsinə mənfi təsir göstərmək istəmədiyinə əsaslanır. Güman edilir ki, Taycan Turbo GT kimi güclü və sürətli bir modeldə dişliləri dəyişməyə çalışmaq sürücülük həzzini azalda bilər.

📌 Porsche-nin bu fikri haqqında nə düşünürsünüz? Şərhlərinizi gözləyirik!

Teqlər: #Porsche #ElectricCars #Taycan #AutomotiveNews
Turbo Trend AZ – Avtomobil xəbərlərini paylaşan onlayn avtomobil jurnalıdır.

Xiaomi Porsche-nin Nürburqrinq rekordunu üstələdi!

McLaren-in sahibi yenidən dəyişdi

Yeni Corvette ZR1 375 km/saat sürətə çatdı!