Qarşıdan gələn Mercedes-Benz G63, ilk növbədə onun asqə texnologiyasında əhəmiyyətli yeniləmələr üçün nəzərdə tutulub. Autocar-dan gələn hesabatlar göstərir ki, yeni G63 ənənəvi sürüşmə barlarını əvəz edən əlavə elektro-hidravlik sistemə sahib olacaq. Bu yenilikçi sistem adaptiv amortizasiya üçün hər bir amortizatorda axın klapanlarından istifadə edir və mexaniki sürüşmə barmaqlıqlarından daha yüngüldür və avtomobilin səmərəliliyinə töhfə verir. Texnologiya AMG GT və SL-Class modellərində mövcud olan hidravlik rulon stabilizasiyasının təkamülüdür.
Mühərrik baxımından G63, 603 at gücü və 850 Nm fırlanma anına malik, elektriklə dəstəklənən twin turbo 4,0 litrlik V8 mühərriki olan GLE63-dən mild hibrid güc aqreqatı qəbul edəcək ki, bu da mövcud modeldən təkmilləşir. Kiçik xarici düzəlişlər gözlənilir, lakin interyerdə S-Class və SL-Class modellərində olduğu kimi daha böyük ekranlar görünə bilər.
Yeni G63-ün gələn il tam elektrikli EQG ilə birlikdə debüt etməsi Mercedes-Benz-in dəbdəbəli SUV portfelini daha da genişləndirəcək və G-Class-ın aparıcı lüks yolsuzluq avtomobili kimi reputasiyasını gücləndirəcək.
Mənbə: Motor1.com